Eat, sleep, eat, repeat. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mandy Maas - WaarBenJij.nu Eat, sleep, eat, repeat. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Mandy Maas - WaarBenJij.nu

Eat, sleep, eat, repeat.

Blijf op de hoogte en volg Mandy

09 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Hoi hoi,

Dit wordt een aardig saaie blog, want eigenlijk is er niet heel veel spannends gebeurd. Maargoed het was weer een tijdje geleden dat ik iets had gepost, dus hier weer een klein verhaaltje.
Het lesgeven op de Christus Koning school gaat nog altijd goed, maar het kost wel aardig wat energie om aan 30 stuiterballen les te geven. Vaak heb ik geen idee wat ik die dag moet gaan doen en hoor ik pas een uur van tevoren wat de bedoeling bij elke klas is. Een beetje kunnen improviseren is dus wel handig.. Ook ben ik in de les aangewezen op enkel een krijtje en mis ik stiekem mijn PowerPoints/afbeeldingen/filmpjes toch wel heel erg.
Na de vakantie geef ik mijn eerste examenles, die wordt beoordeeld door een docente aan de Surinaamse lerarenopleiding. Ik ben erg benieuwd wat ze van mijn manier van lesgeven vindt en hoop natuurlijk op een dikke voldoende. ;)

Verder zijn Lotte en ik nog steeds drie dagen in de week te vinden op de universiteit, waar we werken aan ons onderzoek. Hiervoor zijn we al een paar keer naar het Nationaal Archief geweest, hebben een bezoekje gebracht aan het Surinaams Museum en hebben druk in de boeken van de universiteitsbibliotheek gespit. Ook is het erg fijn dat we op de universiteit internet hebben, aangezien we dat nog steeds niet thuis hebben..

Nou, dit was het eigenlijk wel zo'n beetje. Best saai, maar nog even volhouden want over een weekje hebben we drie weken vakantie! Met op de planning veel feestjes en een trip naar Blanche Marie :D

Liefs,
Mandy.

  • 09 April 2014 - 18:29

    Anita:

    Haha nu zit je zo ver weg in een warm land en toch klinkt het vertrouwd. Beetje dit en een beetje dat en ohja ook nog school. Maar ik tel stiekem de weken al af tot juli. Enne uut kiek`n en geen bergwandelingen maken ! Dikke kus mam. Groetjes en de andere Sur dames. xxx

  • 09 April 2014 - 21:20

    Marinka:

    He snoes,maakt niet uit dat t zaai is,als we maar iets van je horen.(lezen)Heb je t boekje nog gekregen??
    Heel veel plezier in t oerwoud..groetjes van ons allemaal,dikke kus.

  • 09 April 2014 - 21:41

    Titia:

    Blijft leuk om te lezen! Lekker straks 3 weken vakantie.
    Enne inderdaad, niet te ver gaan wandelen! groetjes van ons allemaal.

  • 10 April 2014 - 04:32

    Judy:

    Leuk verslag mandy! Kort maar krachtig! :D
    Wat een heerlijk vooruitzicht, straks lekker 3 weekjes vakantie, lekker genieten!!!!
    Heel veel plezier!!!!
    Dikke tuut van Juud XXX

  • 01 Mei 2014 - 11:10

    Simone Groeneveld:

    Saai? Nee hoor. Goed om te lezen over je vorderingen op stage- en onderzoeksgebied. Ik kan me voorstellen dat de stage anders is en je bepaalde voorzieningen mist. Maar je leert wel veel, al was het alleen om te roeien met de riemen die je hebt en creatief te zijn met beperkte middelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 16 Dec. 2013
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 8228

Voorgaande reizen:

16 December 2013 - 31 December 2013

Suriname

Landen bezocht: